شبکه ای نوار کناری سمت راست

تصویر درباره ما

سوالات و پرسش های متداول

حساب کاربری

 

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید

سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد

 

 

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود

فروشگاه خاص

 

ثبت و پیگیری سفارش

 

دوست دارم از فروشگاه خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ

  علاوه بر سابقه و تجربه کاری بالای وب سایت فروشگاه ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید

 

آیا برای خرید ازفروشگاه، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ

  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید

با عضویت در فروشگاه می‌توانید

سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

لازم به ذکر است که برای ثبت نام حتمی لازم نیست ایمیل واقعی وارد کنید و هر گونه ایمیلی که فرمت ایمیل را داشته باشد قابل قبول است ولی اگر ایمیل واقعی باشد ما میتوانیم اطلاعات خرید و همچین در صورت فراموشی رمز عبور امکان بازگشت رمز برای شما از طریق ایمیل واقعی امکان پذیر میباشد.

 
 

 

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ

 شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید

 

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ

  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد

 

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ

 فروشگاه با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید

 

توجه داشته باشید که 500020402032  تنها شماره‌‌ی است که فروشگاه از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه خاص است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@special-shop.irاطلاع دهید. همچنین این شماره‌، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه فروشگاه خاصرا به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

 

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ

  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فروشگاه  با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند


می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ

  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید


بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه تماس بگیرم؟

پاسخ

 خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش فروشگاه خاص با شما تماس خواهند گرفت

 


می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ

 بله اما فقط در ساعت  4 عصر تا 9 شب با شماره 09124661504 تماس بگیرید

 

در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟
پاسخ

  در قسمت یادداشت میتوانید درخواست عدم ارسال فاکتور را بنویسید


آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ

  کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه خاص با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار فروشگاه خاص موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.


آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه خاص محدودیتی دارد؟

پاسخ

بله چون محصولات فروشگاه نایاب و بسیار خاص هستند معمولا تعداد کمی از اجناس در انبار وجود خواهد داشت و امکان فروش عمده نخواهد بود زیرا تنها این اجناس در فروشگاه قابل خریداری خواهند بود

 

فروشگاه خاص

 

پرداخت

 

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ

  همگی کاربران فروشگاه می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت فروشگاه خاص برای همه کاربران وجود دارد


با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید

هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

 


ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود


آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ

  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد


آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ

 خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است


آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه امن است؟

پاسخ

  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید

- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد

- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید

- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید

فروشگاه خاص

 

ارسال سفارشات

 

 

سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ

  در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست/تیپاکس ارسال می‌‏شوند

 

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد


 آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ

زمان رسیدن ارسال‏‌ها پس از تحویل به پست/تیپاکس، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

 

 می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به فروشگاه به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ

 بله شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه جنس خود را تحویل بگیرید

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ

 همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، شنبه تا چهارشنبه هر هفته تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات فروشگاه می‏‌شوند

 

 

فروشگاه خاص

خدمات پس از فروش

 

آیا همه کالاها، شامل  گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

 

پاسخ

بله - در مورد جواهرات و ...عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات درج شده در وب سایت است

توجه داشته باشید پس از دریافت کالا تنها 24 ساعت مهلت اعلام مشکل وجود دارد و مشتری میبایست بلافاصله بعد از تحویل سفارش خود مشکلات را از طریق شماره های تماس با فروشگاه در میان بگذارد 

بعد از 24 ساعت فروشگاه هیچ دلیلی را موجه نمیداند

در صورتی که در زمان 24 ساعت با فروشگاه تماس گرفته شود و مشکل مطرح شده قابل قبول برای بازگشت و تعویض کالا باشد میباست کالای خریداری شده ظرف مدت نهایت 3 روز به فروشگاه بازگردانده شود

لطفا توجه داشته باشید هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری میباشد

 لطفا توجه داشته باشید کالاهای سفارشی شامل تعویض نمیباشند

 

نحوه فعالیت فروشگاه خاص

 

آیا فروشگاه خاص در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

پاسخ     

فروشگاه در هیچ نقطه‌‌ای از کشور در حال حاضر نماینده فروش ندارد و برای خرید حضوری به ادرس شعبه مرکزی کرج بلوار مطهری نرسیده به فلکه اول گوهردشت پاساژ ملاصدرا طبقه همکف واحد 15مراجعه و یا با شماره 09124661504در تلگرام - واتس اپ و اینستاگرام سفارش خود را ثبت کرده ,و یا لازم به ذکر است سفارشاتی که از طریق سایت انجام شوند خیلی سریعتر به دست شما عزیزان خواهند رسید